Alla inlägg under juli 2009

Av lisa - 31 juli 2009 14:18

TACK ÄLSKLING <3  fick en tidig födelsedags pressent ;-) då min gamla gick sönder.

Av lisa - 31 juli 2009 11:04

Tack :)

Jag vet att jag inte är överviktig eller tjock så,men har dock gått upp en 8-10 kg på drygt 1år och 6mån och det är mycket på mig , då allt sätter sig på magen/rumpan oxå :-( Jag ska väl väga runt 60kg tror jag, men väger  liiiite mer än det just nu. Men man blir ju äldre och kosten gör ju rätt mycket med vikten med..pratade med min läkare i dag och tydligen så går man upp i vikt min nya medicin:( så det är lite trist..

Av lisa - 31 juli 2009 09:26

 och har försovit mig ,ska till min läkare ( skulle vara där kl 9) men fick en ny tid vid 10 iallafall :)

Blir en lugn dag i dag ,har lite att fixa här hemma och älskling kommer senare har inte träffat han på en vecka :-(  Så det blir bara " fredags myyyys  "  i kväll med barnen och älskling ;) 

 

Av lisa - 30 juli 2009 17:44

Titanic utställningen med...den kan jag verkligen rekomendera ;)

Av lisa - 30 juli 2009 17:37

haha...gud vi har gått sen kl 10 i morse,orkar inte uppdatera något just nu,lägger in lite bilder från idag,resten på facebook. Ja just det jag som ska försöka vara duktig igen med godis,snabbmat,m,m har ätit onyttigt hela dagen igen :(  och så vann Viktor 20 st marabou mjölkchoklad  oxå...haha gud det går ju inte att motstå ;-)     

Av lisa - 30 juli 2009 08:51

Till " M " som undrar om mörkbrun/ svart är min naturliga hårfärg ? Nej min naturliga hårfärg är blond,eller mer mörkblond men har färgat mitt hår brunt/svart i ca 10år då jag trivs bäst i svart hår :)

 

Vi är vakna nu,trots att vi somnade sent i natt.. ska göra frukost till barnen och ta en dusch.. sen blir det Skansen/ Gröna lund...!!!

Av lisa - 29 juli 2009 18:25

nu iallafall ;) Tur att man har barnen dom får mig alltid på bra humör,eller nästan alltid haha...dom vet ju vilka knappar dom ska trycka på :)

Aja  vi kom inte iväg till grönan i dag,men vi tar det i morgon istället då allt blev så sent idag och min huvudvärk var liiiiite jobbig.

 

Gjorde en köttgryta med färska kantareller till middag (tack sarah älskling) och Omar såklart.. Det var Julias önskemål och hon åt massor *ler* och Viktor har beställt fisk till i morgon...haha säkert helt ointressant för er men mina barn brukar få bestämma vad jag ska laga för mat här hemma . Sarah var hemma och vände typ :( bytte kläder,visa sina nya skor och fick lite mer pengar...hon skulle iväg med Johanna och sova där inatt.. känns som man sällan träffar henne nu då hon har så mycket annat i sitt liv nu,men det är väl så det ska vara att ha en 16-åring.Nu ska vi se på en film och mysa ;)  

Av lisa - 29 juli 2009 10:52

Eller förmiddag...!!

Blir ett gnäll inlägg ( sorry) Vi gick upp runt 9...jag har sovit dåligt inatt och har fortfarande rätt ont i huvudet :( Och känner mig sååå svullen,tjock,trött och gammal....har tappat orken helt just nu :( Är sååååå nyttig *not* är hungrig hela tiden på allt *suck* jag som verkligen skötte min diet innan,och träning ?? Fattar inte vad som har hänt,eller så har jag bara tappat lusten helt enkelt,ska ta tag i det när jag orkar haha...behöver motivation NU..!!!!!


Kan man dela på sig på något sätt ?? Känns som att min son tar all min tid just nu,och att jag inte ger S+J samma tid och uppmärksamhet :( När man inte känner sig helt på topp själv så blir det liiiiiiite jobbigt ibland..


Ska ta och duscha och fixa lite här hemma nu ,och ta mig ut med barnen så blir jag piggare :) Blir e.v.t Gröna Lund (om huvudvärken släpper) annars tar vi det i morgon om vädret är okej ;)


    

Presentation

Omröstning

Firar du jul bara för dina barn/familj ??
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards