Alla inlägg under oktober 2009

Av lisa - 30 oktober 2009 22:34

Är "hemma" i norrköping nu,helt underbart ;) Har min lillebror här med,han mår lite bättre idag iaf..skönt. Kommer nog inte blogga något speciellt på några dagar nu,men åker hem på måndag..så uppdaterar mer då med allt och massa nya bilder...Hoppas ni har en trevlig fredag och helg...!!!!!!! Ska se en film m Chrille nu .

 

 

                                                  
          Kramar   

Av lisa - 28 oktober 2009 20:19

straxt med barnen,är helt slut idag..vi har gjort massor shoppat,tvättstugan,bakat och packat (då barnen ska till sin pappa i morgon) och så mår jag inte så bra idag :( aja Godnatt..!!!


       

Av lisa - 28 oktober 2009 15:26

uppdatera något idag . Kramar

Av lisa - 27 oktober 2009 22:13

fån Jenny idag...men gud vad rolig man såg ut...HAHA

  <--- jenny,jag och lilla sarah <3   

jag 14 år haha smal som en sticka --->>>  KLICKA PÅ BILDERNA ;)


Av lisa - 27 oktober 2009 20:48


Desperate housewives och chokladglass..underbart..!!! 


 Kramar     


Av lisa - 27 oktober 2009 18:40

på både gott och ont av denna låt <3



Av lisa - 27 oktober 2009 14:06

Vi har bara varit hemma då målaren var här,och sarah var hemma ett tag (kors i taket) haha iofs för att få pengar men iaf <3 Så vi var och handla pepparkaks-deg hehe inte bra då man äter typ hälften ;) så barnen har bakat och städat sitt rum !!!! och jag har städat och fixat lite i badrumet.

Dock kan jag inte sätta upp dusch-stången,badrumsskåpet m,m än men det är såååååååå fint iaf Skrattande efter att haft ett 40år gammal badrum som inte gick att få helt rent. Här är lite bilder,klicka på dom så blir dom större..!!!   

         

Av lisa - 26 oktober 2009 23:49

nu,blev inget kl 9 för mig som vanligt då haha..är pigg på dagen sen blir jag jättetrött på eftermiddag till 7-8 på kvällen typ sen blir jag pigg igen ??  Måste ju upp tidigt i morgon då målaren kommer och gubbarna som jobbar i huset börjar typ kl 7,men det är lugnt...då badrummet äntligen blir färdigt Skrattande Skrattande efter en månad ca.

Pratade lite m Jenny idag Glad ska bli så kul att träffa henne igen :=) gud vet inte hur många år sedan jag träffa henne IR Obestämd vi har haft sååååååå kul ihop och gjort massor av bus i tonåren Skäms hehe,men det är så det ska va..Näe nu måste jag stänga av datan...Godnatt ..!!!


                   


Presentation

Omröstning

Firar du jul bara för dina barn/familj ??
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards