Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av lisa - 4 augusti 2009 17:43

hemma ;D efter nästan sex timmar ute med sarah & Omar ( tack älsklingar) han  är så nöjd :) blev b.la naturhistoriska/titanic utställningen och så klart mc donalds,nu ska vi bara mysa och se på tv :)

  

Av lisa - 4 augusti 2009 13:20

har INTE ätit något godis,sen i lördags eller något annat onyttigt (eller jo några energidrycker) har även börjat med shaken igen:) Ska cykla en timme nu, med " kings of leon " på högsta volym ;-) Till frukost åt jag dinkel muslie (?) och en shake, och till lunch blir det kyckling,brocolli och klyfftpotatis :) Och massor av vatten..börjar simma på fredag igen med.

Chokladen ligger kvar i skåpet...haha helt otroligt ;) Men det har gått några stycken iaf,älskling åt lite när han var här och sarah och omar tog med sig några stycken ochså :)

Viktor har åkt nu ( han var såååå glad ) och jag har städat badrummet och alla golv, och kattlådorna. Ska Bara tvinga mig upp på cykeln..haha och duscha innan vi går ut..!!


  

Av lisa - 4 augusti 2009 10:42

jag har varit uppe sen klockan 7,har varit hos min läkare och en snabbis till skärholmen.Just nu väntar jag eller mer Viktor på sin storsyster sarah och Omar som ska hämta han,och åka in till stan :) Jag och Julia ska cykla lite och evt bada ;)

Presentation

Omröstning

Firar du jul bara för dina barn/familj ??
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards