Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av lisa - 23 augusti 2009 21:10

jag gick ner i maj/juni *blää* har inte brytt mig alls om min kost eller träningen, bara blivit  en massa onyttigheter,får skylla på semestern och lathet..haha men nu när barnen börjat skolan igen är det lättare att dra och träna eller simma. Ska nog simma imorgon iallafall ;-)

Jag har blivit smått beroende av våfflor *skäms* haha vi åt det i fredags och idag till lunch med grädde såklart och det sätter sig direkt på rumpan..haha

Är rätt trött i kväll  ska nog lägga mig straxt,ska baaaaara fixa lite till barnen innan skolan i morgon.  

                     Natti natt <3

Av lisa - 23 augusti 2009 02:52

blir en gammal bild på mig i min favorit tröja ( som tyvärr gick sönder) gillar den så mycket :)

Av lisa - 23 augusti 2009 02:41

Hej i natten ;) har lite svårt att sova som vanligt. Har inte varit på blogg- humör alls på sista tiden,samt att jag har haft massor att tänka på just nu,och har varit rätt mycket på arbetsförnedringen, min läkare m,m, har ju som sagt mitt " hemliga" jobb oxå,kan avslöja att det är en resturang iaf inget speciellt jobb så där ,men det är pengar iaf ;)

Sen är det alltid lite att göra innan mina barn kommer hem , som att storhandla mat,städa,städa och städa...haha är så skönt att ha det gjort när dom kommer hit,så slipper jag ta deras tid för att städa.

I fredags kom sarah hem med sina kock/serverings kläder,så kul att hon ska bli kock och laga mat till sin mamma varje dag..haha..hon var så fin i kläderna och sin kock mössa :)  Jag och barnen hade en riktig myyyyyys fredag :) Vi åt våfflor med sylt,grädde och såg på film och åt chips,godis och myste hela kvällen,så underbart att ha dom hemma ;)

Oj vad klockan var mycket nu :( tiden går så snabbt när man sitter vid datan..dax att försöka sova igen,ska krypa ner hos mina underbara barn som sover gott i min säng :) Godnatt kramar <3


Presentation

Omröstning

Firar du jul bara för dina barn/familj ??
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards