Alla inlägg under augusti 2009

Av lisa - 7 augusti 2009 15:52

fruängen nu ;-)

Jag har tonat håret i brunt,det blev mkt bättre,så när det går ur kan jag färga igen :) lägger in en bild på det.  KRAM

Av lisa - 7 augusti 2009 13:06

igen haha..har köpt en brun toning nu så håret blir mörkare och får bort det röda i håret,så om en månad ca kan jag blondera det ;) 

Ska äta något  nu och göra mig i ordning och åka till älskling <3 det blir grilla på gården och öl ;) Men ska nog inte dricka något,är inte på humör för det i dag.Får minnet till kameran idag med,så snart kommer det nya bilder ochså :) 

Ha en trevlig helg..!!!

Av lisa - 6 augusti 2009 21:22

är gamla iofs men helt underbara på mina älsklingar ;)

Av lisa - 6 augusti 2009 20:18

utan mina älsklingar <3 saknar dom såååå mycket :-( Fick nyss roliga filmklipp med viktor...haha..som hans pappa filmat,han är mammas lilla knäppis :)


Mitt hår är nu orange/blont , blir galen snart hur svårt ska det vara att avfärga mitt svart hår ?? Lägger nog i ljusbrunt i morgon och låter håret vila ett tag.Nu ska jag diska och plocka lite,innan jag somnar stående..haha.  Kramar 

Av lisa - 6 augusti 2009 14:35

ska bara gosa med barnen och fixa någon mat , och väntar på att sarah ska komma hem,har inte träffat henne knapp något alls sista tiden :-(

Ska städa/plocka undan lite och träna en stund när barnen åkt,och evt åka hem till älskling >3

Av lisa - 6 augusti 2009 10:30

Vaknade kl 04:30 av att någon såg på tv ( då jag har min säng i vardagsrummet) går upp och i soffan sitter Julia jättepigg och säger " godmorgon mamma " haha..men hon fick stänga av och lägga sig ett tag till...somna om till drygt 8 då ville viktor gå upp...Nu har jag tvättstugan och ska packa det sista till barnen :-(

Ska lägga sist färgningen idag ;-) sen får håret "vila" ett tag innan jag blonderar det.


Och "älskling" du är jättegullig på den bilden,älskar den och dig <3 du är det bästa av det bästa ;-)

Av lisa - 5 augusti 2009 22:43

Det kommer nya bilder snart..har mest mobilbilder och  bilder från min  gamla digitalkamera,har inget minne till min nya,det är hos älskling..har inte träffat han på ett tag.

Av lisa - 5 augusti 2009 22:36

helt slut i huvudet,och bränd av solen..haha :) Ska packa lite åt och fixa tvätten,då min älsklingar <3  åker till sin pappa i morgon.

Vi har varit ute nästan hela dagen,så barnen somnade innan 10 i kväll !! det var länge sen..haha.

Håret ser iallafall normalt ut nu,jag är dock inte klar än...men på god väg:) Nu ska jag se på tv lite...hoppas ni har en trevlig kväll... Kram

Presentation

Omröstning

Firar du jul bara för dina barn/familj ??
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards