Alla inlägg under augusti 2009

Av lisa - 2 augusti 2009 22:49

Fyller min älskling 26 år ;-) Har inte så mycket bilder på han på min dator,men utav dom jag har så har jag valt ut min favorit bild...love it..!!

Av lisa - 2 augusti 2009 16:46

när jag har pms :( försöker vara snäll...haha...lite svårt ibland.. Jag är en riktig pms-häxa..vill bara vara ifred.!!!

Ska ta och laga middag här nu sen blir det film mys med barnen <3. Ska även försöka lägga dom lite tidigare i kväll,då dom snart börjar på fritids igen.

Av lisa - 2 augusti 2009 09:30

nyss av att barnen bråkade om vilket pogram dom ska se på....aja lite byteshandel och frukost fick dom på bättre humör :)

Själv mår jag sådär då jag har mens igen ??? F-n jag blöder så mycket p.ga min spiral :(

Ska lägga mig ett tag till...sen ska vi till katthemmet senare (julia vill verkligen dit)  Vi ska bara titta,ska inte ha mera katter, 3 st räcker eller ,haha gud Julia skulle kunna ha hur många katter som helst :) Titta in på Julias blogg: www.kattflickan.bloggagratis.se



Av lisa - 2 augusti 2009 00:23

Barnen har somnat och jag ska krypa ner i soffan med min mysfilt och se på ett avsnitt Criminal Minds,det är en så bra serie,älskar den :)

Jag har varit nyttig i dag *not* har ätit ostbågar och chokladen vi vann på skansen :( gud  jag äter bara för att det finns hemma, har inte alls varit ett dugg chokladsugen.. Man vill ju inte "kasta" bort 20st chokladkakor heller...haha... Hoppas ni haft en trevlig lördagskväll/natt :)

Dax att borsta tänderna och stänga av datan...innan jag kryper ner i soffan... Godnatt ;)


 

Av lisa - 1 augusti 2009 19:33

intressant att veta hur ni andra tänker...själv lägger jag min 6-åring runt åtta,och min 10-åring senast nio,då hon nästan alltid vill läsa,eller se på någon film innan hon ska sova ( har bara sov tider när dom ska till skolan) just nu är dom uppe länge om kvällarna :)



Av lisa - 1 augusti 2009 18:20

min älskling <3 <3

Av lisa - 1 augusti 2009 12:40

vi har haft en låååång sovmorgon i dag :) Ska göra lite mat och handla...sen åker vi nog in till prideparaden :) Hör av mig senare... Kram

Presentation

Omröstning

Firar du jul bara för dina barn/familj ??
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards